קשובים לצורך שלך

סמל גל שאבי מצטיין נשיא פרויקט עולים על מדים

שילוב בקהילה

גל שאבי גיל 24, הוא תאום לאח שהשתחרר כקצין בכיפת ברזל, ואחות צעירה ששירתה כמש"קית בחיל רפואה. גל התנדב לצבא במשך שנתיים במסגרת פרויקט התנדבות התגיסות לצה״ל של נערים עם מוגבלות ועל הרצף, שבית עדן מובילה עם שני מוקדים, אחד של חיל הלוגיסטיקה ביהוד והשני של חיל הים בחיפה. לאחר שנתיים התנדבות התגייס גל לצבא. ומשרת בפיקוד העורף בבסיס ביהוד. גל שאבי מספר בהתרגשות: "אני מרגיש שזכיתי. המפקד שלי אמר שקיבלתי את ההצטיינות בזכות העבודה הקשה והמוטיבציה הגבוהה שלי, וריגש אותי מאוד שהעריכו את מה שאני עושה. זה מטורף בעיניי ואין לי מילים להודות על הבחירה בי". הפרויקט הוא משמעותי לעוד נוער שנמצא אצלנו בבית עדן והם נתרמים ותורמים מאוד לנושא. זהו חלק מאוד חשוב בתהליך העצמאות והחיברות של הנוער המיוחד הזה עם הקהילה והסביבה שבה הוא מתפקד.

עולים על מדים אוטיסטים

ביום העצמאות 2022 יום העצמאות ה74 של מדינת ישראל תתרחש פיסת היסטוריה: סמל גל שאבי, שהוא מתושביי הדיור המוגן של בית עדן המתמודד עם מוגבלות שכלית התפתחותית, יעמוד על הפודיום במשכן הנשיא ויקבל את אות הנשיא בגאווה גדולה, אנו גאים בו לא פחות. שאבי הוא הראשון שמגיע למעמד זה מחיילי תכנית בית עדן ועולים על מדים, שעוזרת לצעירים עם צרכים מיוחדים להשתלב בצה"ל.

עולים על מדים

פרויקט לשילוב וקידום של נערים ומבוגרים על הרצף, לייצר שירות ועצמאות אישית בצה״ל. הכוונה לשלב ולקדם, את אלה שיש להם איבחון, והפרופיל שלהם הוא 21 45 או 64. אנחנו עמותה שמלווה לשנתיים ראשונות עוזרת בהתאמות הקורסים והתאמה של מסגרת צבאית טובה רלונטית ותומכת ביקר לנו מכל.

אנחנו עוזרים לאלה שהחליטו להתגייס על בסיס התנדבותי לא רק על הרצף הגבוהה והתפקוד של המצטיינים על הרצף כמו תוכנית תתקדמו, יתכן ואצלכם בהתחלה הוחלט לותר על הגיוס אבל אתם כן רוצים התנדבות ושירות ערכי. יש לנו תשובה בשבילכם צרו קשר

ריאיון עם גל שאבי

דילוג לתוכן