קשובים לצורך שלך

שילוב וחיבור בין השוהים בבית עדן למקומות עבודה

שילוב בקהילה

קהילה לאנשים עם אוטיזם

אנו שואפים ליצור קהילה עבור אנשים עם אוטיזם, שבה הם יכולים לעבוד קשה ולהרגיש בבית, מוקפים בעמיתים אוהדים ומבינים. אנחנו מרויחים מכך שהם לומדים ומתפתחים לעצמאות, החברה מרויחה מכל היבט אפשרי החל ברווחה שלהם וכלה בפחות נטל שהם מהווים

עבודה בהרמוניה

אנו מאמינים שלאנשים עם אוטיזם יש יכולות ייחודיות שחורגות מהאתגרים שלהם. במקרים רבים, אלו עם אוטיזם יכולים להיות טובים יותר במשימות מוכוונות משימה כתוצאה ממצבם. בפרט, לאלו עם אוטיזם בתפקוד גבוה יש לעיתים קרובות זיקה למתמטיקה ומדעים.

לאדם עם אוטיזם יש קשיים בתקשורת, ביצירת קשרים חברתיים ואינטראקציה עם אנשים.

אוטיזם היא הפרעה התפתחותית המשפיעה על יכולת המוח לעבד מידע. זה יכול לנוע בין קל לחמור. ילדים עם אוטיזם מתקשים לעתים קרובות לשמור על קשר עין, לדבר במשפטים, להתמקד בשיחות של אחרים ולשחק עם אחרים.

חשוב שילדים אוטיסטים ישובצו במסגרות חינוכיות דומות או משקפות את הצרכים והיכולות שלהם. זה יעזור להם להשיג תוצאות חינוכיות טובות יותר ולהפחית את החרדה שהם חווים כאשר הם ממוקמים במסגרות שאינן מספקות את הדרוש לצרכי הלמידה שלהם.

מסגרות דיור חוץ ביתיות עם השתלבות בקהילה

מסגרות דיור חוץ ביתיות מציעות סביבה בטוחה שבה אנשים על הספקטרום האוטיסטי יכולים לחיות באופן עצמאי תוך קבלת שירותי תמיכה כמו טיפול 24 שעות ביממה או אימון לעבודה במידת הצורך. שירותי מקלט

הרבה אוטיסטים חווים קשיים ביצירת קשרים חברתיים עם אחרים ואינטראקציה עם העולם הסובב אותם. הם גם מתקשים להשלים משימות יומיומיות בסיסיות. כאן נכנסת לתמונה מסגרת הדיור החוץ ביתי, המספקת סביבה בטוחה ומפוקחת לאנשים על הספקטרום.

מתקני הדיור מציעים סביבה תומכת למי שנמצאים על הספקטרום לחיות בו וליצור אינטראקציה זה עם זה. מתקנים אלה ממוקמים בדרך כלל ליד בתי ספר, מרכזי קניות ומעונות יום כדי לספק סביבה שבה אנשים על הספקטרום יכולים לנהל חיים נורמליים ככל האפשר.

עבודה לאנשים עם אוטיזם

אנשים על הספקטרום יכולים להתמודד עם אתגרים רבים ושונים בחיי היום יום שלהם. הם זקוקים לתמיכה בכל היבט של חייהם וזה כולל עבודה.

דיור, תעסוקה וחינוך כולם חיוניים עבור אנשים עם אוטיזם על מנת שיוכלו לחיות חיים מספקים. אחת הדרכים לעזור לאנשים על הספקטרום היא ליצור סביבה שבה הם יכולים להרגיש שייכים ולהצליח.

אנשים על הספקטרום מקבלים מענה לפעמים לצרכים שלהם, אבל הם עדיין מרגישים מבודדים מהחברה. עם זאת, עם כמה שינויים בגישה ובמקומות העבודה, אנשים עם אוטיזם יוכלו להשתלב בחברה בצורה טובה יותר.

דרך אחת היא באמצעות דיור מוגן משולב בקהילה שבו אוטיסטים יכולים לחיות בסביבה חסרת דאגות ולספק את כל צרכיהם לחיים נוחים יותר. זה מספק סביבה שמכילה יותר אנשים על הספקטרום ובמקביל גם זולה יותר מאשפוז או מתקני דיור סגורים.

דרך נוספת היא על ידי הכרה של כמה מנקודות החוזק של אוטיזם באמצעות הזדמנויות עבודה בתעשיית הטכנולוגיה. חברות טכנולוגיה מבינות שהעסקת עובדים אוטיסטים יכולה לעזור להם לחסוך זמן וכסף מכיוון שלעובדים אלו יש כישרון לעיבוד נתונים וזיהוי דפוסים בקנה מידה רחב שרוב האנשים לא יכולים לזהות.

במשך זמן רב, אנשים מהצד הגבוה של הספקטרום זכו למצוקה מהחברה. הם התעלמו והשאירו אותם לנפשם. לא עוד!

בשנים האחרונות חלה דחיפה משמעותית לשילוב בעבודה עבור אנשים מהצד הגבוה של הקשת. הסיבה לכך היא שהוכח ששילוב אנשים אלו בחברה לא רק יעשה אותם מאושרים ומרוצים, אלא גם יהפוך אותם ליותר פרודוקטיביים ומעורבים בחברה.

דיור מוגן לאנשים מהצד הגבוה של הספקטרום הופך נפוץ יותר במדינות רבות ושונות ברחבי העולם. דיור מוגן יכול ללבוש צורות רבות: מדירות ועד פנימיות או בתים קבוצתיים.

מהם האתגרים לשילוב אוטיסטים

הספקטרום האוטיסטי הוא קבוצה של התנהגויות ותכונות שיכולות להיות נוכחות בדרגות שונות. לחלק מהאנשים על הספקטרום יש אתגרים משמעותיים בתקשורת מילולית ולא מילולית ובאינטראקציה חברתית, בעוד שאחרים עשויים להיות מילוליים ומיומנים חברתית מאוד.

אוטיזם משפיע על 1 מתוך 68 ילדים, אך ישנן תפיסות שגויות לגבי אבחון אוטיזם שיש לטפל בהן. אוטיזם הוא לא לקות למידה, זו דרך חשיבה אחרת. כשאתה עובד עם מישהו שיש לו אוטיזם, אתה צריך להתמקד במה הוא טוב ואיך הוא מתפקד בצורה הטובה ביותר – ולא במה שהוא נאבק בו או במה שהוא לא יכול לעשות בכלל.

חשוב לחברות להבין כיצד לעבוד עם אנשים על הספקטרום שכן יש חוסר הבנה של הפרעות אוטיזם. חברות צריכות לדעת איך אנשים אוטיסטים חושבים ומתקשרים

בעתיד, לאנשים שנמצאים בקצה הגבוה של הספקטרום עשויה להיות פרספקטיבה שונה על השימוש בטכנולוגיה. ייתכן שהם יוכלו להשתמש בה כדי לשפר את חייהם ולהתמקד יותר ממה שהם נהנים בחיים.

דוגמה אחת לחברה שפועלת למטרה זו היא Micronutrient Technologies בקוויבק. Micronutrient Technologies היא חברה המייצרת תוספי תזונה לאוטיזם. הם עובדים עם אנשי מקצוע בתחום כדי ליצור פתרונות מותאמים אישית עבור אנשים אוטיסטים מאז 2008.

בעזרת חברות הייטק, אנשים עם אוטיזם יוכלו אולי להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את חייהם ולהתמקד יותר במה שהם נהנים בחיים.

אבל אוטיסטים גם יכולים לתרום למעגל העבודה

אנשים שנמצאים על הספקטרום יכולים לעבוד בחברות רגילות אם מתאימים להם משרות שמתאימות ליכולות שלהן. לדוגמה, חברה עשויה להכניס אדם אוטיסט לעבודה כמנתח נתונים.

עם זאת, לא מדובר רק בחברות הייטק. חברות עם משרות רגילות יכולות להעסיק גם אנשים על הספקטרום. לאפשר להם לבצע משימות שמתאימות לכישרונותיהם וליכולותיהם. שבדרך כלל הם תשומת לב לפרטים קטנים וחזרתיות.

"במקרים רבים, אלו עם אוטיזם יכולים להיות טובים יותר במשימות מוכוונות פרטים כתוצאה ממצבם. בפרט, לאלו עם אוטיזם בתפקוד גבוה יש לרוב זיקה למתמטיקה ומדעים".

המאמר מזכיר גם את האתגרים של אנשים על הספקטרום וכיצד הם עובדים עם אנשים רגילים בהמשך, ומסכם ואומר שיש כמה יתרונות לאתגרים האלה ולמרות שהם אתגר בהתחלה, ייתכן שהם לא יהיו אתגר בהמשך.

אז למרות שיש הרבה סטיגמה במקום העבודה על עבודה עם אנשים על הספקטרום האוטיסטי, כעסק או חברה שמעסיק אנשים על הספקטרום האוטיסטי, יש כאן גם הזדמנות להיות חדשני ולהיות חלוץ בתחומך. התחל לעבוד .עם אנשים על הספקטרום האוטיסטי, ראה את היתרונות שהם יכולים להביא לחברה שלך, ופנה מקום לעתיד שלהם.

צור איתנו קשר אם תרצה לתרום לחברה שבה אתה חי ולמקום שבו אתה עובד

חדשנות בתחום האוטיזם

בית עדן שם לעצמו כמטרה לספק שירות נחוץ לקהילה האוטיסטית, על ידי מתן סביבה בטוחה ומטפחת בה יוכלו לעבוד ולחיות עם אחרים החולקים את האבחנה שלהם, תוך הנאה ותחושת עצמאות.

דילוג לתוכן